Urdu

تانبے کے برتن میں پانی پینا کیسا ہے؟

پانی اس سیارے پر زندگی کو برقرار رکھنے کے لیے سب سے ضروری عنصر ہے۔ انسانی جسم کا 70 فیصد حصہ پانی سے بنا ہے۔ یہ تو آپ کو معلوم نہیں ہوگا لیکن قدیم زمانے میں ہمارے آباؤ اجداد اور یہاں تک کہ ہماری دادیوں نے بھی تانبے کے برتنوں میں پانی ذخیرہ کرنے کے رواج پر عمل کیا تھا۔ ان کا مقصد شاید پینے کے پانی کی حفاظت کرنا تھا لیکن اس کے صحت سے متعلق بھی بہت سے فوائد ہیں۔ 

تانبے کے برتنوں میں پانی پینے اور ذخیرہ کرنے کو پوری تاریخ میں بڑے پیمانے پر دیکھا گیا ہے۔ یہ کوئی نئی چیز نہیں ہے لیکن یہ اب تمام توجہ حاصل کر رہا ہے جب لوگوں کو یہ احساس ہو رہا ہے کہ اس سے جسم کو کیا فائدہ ہوتا ہے۔ تانبے کی بوتل میں رکھا ہوا پانی صبح نہار منہ پینے سے آپ کی مجموعی صحت بہتر ہوتی ہے۔

تانبے کے برتن میں پانی ذخیرہ کرنے سے پانی میں موجود تمام بیکٹیریا ختم ہوجاتے ہیں جو جسم کے لیے نقصان دہ ہو سکتے ہیں اور پانی کو پینے کے لیے بالکل موزوں بنا سکتے ہیں۔

تانبے کی بوتلیں دیکھنے میں شاید اچھی نہ لگیں کیونکہ وہ وقت کے ساتھ داغدار ہو جاتی ہیں لیکن جو فوائد وہ فراہم کرتی ہیں شاید ہی کوئی دوسری بوتل کرتی ہو۔

تانبے کی بوتلوں میں ذخیرہ شدہ پانی پینے کے فوائد:

تانبے میں اینٹی بیکٹیریل اثرات ہوتے ہیں۔ بہت سارے واٹر پیوریفائر میں تانبا ہوتا ہے۔ کاپر پانی میں موجود بیکٹیریا، فنگس کو مارنے کی صلاحیت رکھتا ہے، اس طرح پانی پینے کے لیے بالکل صاف ہو جاتا ہے۔

تانبا تھائیرائڈ گلینڈ کے صحیح کام کرنے میں مدد کرتا ہے۔ تھائیرائڈ گلینڈ کے صحیح کام کرنے کے لیے جسم میں کافی مقدار میں کاپر ہونا ضروری ہے۔

تانبے میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ تانبے کی یہ خاصیت جسم میں کسی بھی قسم کی سوزش کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے اور جسم کو الرجی اور انفیکشن سے بھی بچاتی ہے۔

دھات میں اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات ہیں۔ تانبے کی یہ خاصیت جسم میں فری ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتی ہے جو کہ جِلد کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتی ہے اور بڑھاپے کی علامات کو روکتی ہے۔

یہ جسم میں خون کی گردش کو فروغ دیتا ہے۔ یہ خون کی نالیوں کو پھیلنے میں بھی مدد کرتا ہے جو بالآخر قلبی نظام کے مناسب کام کو منظم کرتا ہے اور اسے کسی بھی قسم کی بیماری سے بچاتا ہے۔

نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اسے استعمال کرنے کے حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

خالص اور معیاری اشیاء خریدنے کیلئے کلک کریں: