Urdu

دھماسہ بوٹی: سنگین بیماریوں کا انتہائی موثر قدرتی علاج

دھماسہ نامی جڑی بوٹی ویران علاقوں میں پایا جانے والا ایک پوداہے۔اس کی متعدد اقسام ہیں جو سب کی سب یکساں فوائد کی حامل ہیں۔ یہ جسمانی صحت کے مسائل پر معجزانہ اثرات کی حامل ہربل دوا ہے۔کچھ سنگین بیماریاں جیسے ہیپاٹائٹس، کینسر، دل کے امراض پر معجزانہ طور پر علاج کرنے والے اثرات رکھتی ہے جن کے کوئی سنگین مضر اثرات نہیں ہیں۔

دھماسہ کے پودے میں تھوڑے تھوڑے فاصلے پر چار چار کانٹوں کا ایک سیٹ ہوتا ہے جس میں ہر دو کانٹوں کے درمیان پتلا اور لمبوترا پتہ ہوتا ہے۔ یہ کانٹے تین بھی ہو سکتے ہیں، اور چار بھی۔ اس کی شاخیں بہت پتلی ہوتی ہیں، اس لئے یہ براہ راست بڑھ نہیں سکتے ہیں اور ایک چھوٹی سی جھاڑی کی شکل اختیار کر لیتے ہیں۔ پودا ایک دائرے میں 9-12 انچ تک پھیلتا ہے۔

نشوونما کے مرحلے اور پودے کے حصوں پر منحصر ہے، ذائقہ کڑوا، میٹھا، تیز یا کھٹا ہو سکتا ہے۔ یہ 1-3 فٹ اونچائی کا جھاڑی ہے اور مشرق وسطیٰ، جرمنی، اٹلی، پاکستان، ہندوستان اور افریقہ کے بحیرہ روم کے علاقوں میں پایا جاتا ہے۔

دھماسہ بوٹی، جسے مقامی طور پر“سچی بوٹی”کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، پاؤڈر کی شکل میں بھی دستیاب ہوتی ہے جسے آپ با آسانی کہیں سے بھی خرید سکتے ہیں۔

دھماسہ بوٹی کے طبی فوائد:
دھماسا بوٹی پر تحقیق نے اس کے حیرت انگیز علاج کے فوائد اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات کو سامنے لایا ہے جو اسے متعدد عام بیماریوں اور عوارض کے علاج میں ایک بہترین جڑی بوٹیوں کی دوا بناتا ہے۔

کینسر کے خلاف موثر علاج:
دھماسہ بوٹی کو کینسر سے لڑنے والی جڑی بوٹیوں کی دوا کے طور پر جانا جاتا ہے اور اس کے پھول اور پتے مختلف قسم کے کینسر کے خلاف موثر ثابت ہو سکتے ہیں۔ دھماسہ بوٹی پر تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ اس میں کینسر مخالف خصوصیات ہیں اور یہ چھاتی کے کینسر، جگر کے کینسر، مقعد کے کینسر اور پھیپھڑوں کے کینسر کے خلاف اچھی ثابت ہوئی ہے۔

دل کی بیماریوں کا علاج:
دھماسہ بوٹی آپ کے دل کو مضبوط بناتی ہے اور دل کے امراض جیسے ہارٹ اٹیک سے بچاتی ہے۔

دھماسہ بوٹی ہیپاٹائٹس کا موثر علاج:
یہ تمام قسم کے ہیپاٹائٹس جیسے ہیپاٹائٹس اے، بی اور سی کے علاج میں موثر ہے۔

دھماسہ بوٹی خون صاف کرنے کے لئے بھی انتہائی موثر:
دھماسہ بوٹی آپ کے خون کو صاف کرتی ہے اور بلڈ کلاٹس کو بننے سے روکتی ہے۔ یہ دماغی ہیمرج جیسی سنگین صحت کی حالتوں کو روک سکتی ہے اور تھیلیسیمیا جیسے خون کی خرابی کے خلاف موثر ہے۔

دھماسہ بوٹی جگر کی دوائی:
دھماسہ بوٹی جسے فاگونیا بھی کہتے ہیں جگر کے لیے بے حد فائدہ مند ہے۔ یہ جگر کی مجموعی صحت کو بہتر بناتی ہے اور جگر کی بیماریوں کو دور رکھتی ہے۔

دمہ کا علاج:
اگر آپ کو دمہ ہے تو دھماسہ بوٹی کا استعمال آپ کی حالت کو ٹھیک کر سکتا ہے۔ سانس لینے میں دشواری کا سامنا کرنے والے لوگوں میں اس کا استعمال کارآمد سمجھا جاتا ہے۔

دھماسہ بوٹی میں انٹی الرجک خصوصیات:
یہ بہت سے الرجیوں کا علاج کرنے میں مؤثر ہے۔ دھماسہ بوٹی پاؤڈر کا استعمال جلد کی مختلف بیماریوں سے لڑ سکتا ہے جیسے پمپلز، ایکنی، چیچک، سسٹ اور ہائپر پگمنٹیشن۔ اسے گردن کی سوجن کے علاج کے لیے پیسٹ کے طور پر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

دھماسہ بوٹی دماغی صحت کو بڑھاتی ہے:
یہ دماغ کو مضبوط کرتا ہے اور آپ کی مجموعی ذہنی صحت کو بہتر بناتا ہے۔

دھماسہ بوٹی جسم پر کولنگ اثر ڈالتی ہے
دھماسہ بوٹی پاؤڈر جسم کو سکون بخشتا ہے اور ایک شاندار، ٹھنڈک کا اثر دیتا ہے۔ یہ معدے کو مضبوط بنا سکتا ہے اور آپ کے معدے میں قے اور جلن جیسے حالات کو کم کر سکتا ہے۔ سٹومیٹائٹس میں مبتلا افراد سوجن یا پکے ہوئے منہ کو سکون دینے کے لیے دھماسہ بوٹی کا استعمال کر سکتے ہیں۔

پولی سسٹک اوورین سنڈروم کے خلاف موثر:
خواتین کے لیے دھماسہ بوٹی کے سب سے دلچسپ فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ اس میں پی سی او ایس جیسی بیماریوں کے ساتھ ساتھ خواتین میں مراسمس، زرخیزی کی خرابی، فائبرائڈز اور لیکوریا جیسی کئی عام بیماریوں سے لڑنے کی صلاحیت ہے۔

دھماسہ بوٹی کے دیگر فوائد:
* یہ سب سے اچھا مصفّا خون ہے اور خون کے لوتھڑوں کو پگھلاکر خون کو پتلا کرتا ہے جس کی وجہ سے برین ہیمبرج، ہارٹ اٹیک، اور فالج وغیرہ سے حفاظت ہوتی ہے۔
* اس کے پھول اور پتیوں سے کینسر اور تھیلاسیمیا کی ہر قسم کا علاج ممکن ہے۔
* جسم کی کی گرمی کو زائل کرنے اور ٹھنڈک کے اثرات کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔
* اس کے ذریعے ہیپاٹائٹس کی تمام اقسام کا علاج ممکن ہے۔
* جگر کو طاقت دے کر جگر کے کینسر کا بھی علاج کیا جا سکتا ہے۔
* دل اور دماغ کی صلاحیتوں میں بہتری لانے میں معاون ہے۔
* جسمانی دردوں کے علاج میں مددگار ہے۔
* مختلف قسم کی الرجی کا علاج ہے۔
* کیل، مہاسے، چھائیاں اور دیگر جلدکے امراض سے نجات دلاتا ہے۔
* معدہ کو تقویت دے کر بھوک بڑھاتا ہے۔
* اس سے قے، پیاس اور جلن، وغیرہ جیسی علامات ختم ہو جاتی ہیں۔
* کمزور جسم کو طاقت دے کر فربہ بناتاہے، اور موٹے افراد کے لئے وزن کو کنٹرول کرنے میں مددگار ہے۔
* منہ اور مسوڑھوں کے امراض علاج ہے۔
* بلڈ پریشر کو معمول پر لاتا ہے۔
* دمہ اور عمومی سانس لینے میں دشواری کا علاج کرتا ہے۔
* تمباکو نوشی کے ضمنی اثرات سے بحالی میں مدد ملتی ہے۔
* دھماسہ کا قہوہ چیچک روکنے کے لئے دیا جاتا ہے۔
* پیشاب کو بڑھاکر گردوں اور پیشاب کے نظام کو بہتر بناتا ہے۔
* یہ گردن کے پٹھوں کے کھچاؤ میں بھی دیا جاتا ہے۔
* مردانہ سپرم کی تعدادمیں بہتری اور عورت کے تولیدی نظام کو معمول پر لانے میں معاون ہے۔
* لیکوریا سمیت عورتوں کے عوارض کو کنٹرول کرتا ہے۔
* ایک اچھا اینٹی آکسیڈینٹ ہونے کی وجہ سے ذہنی دباؤکو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

دھماسہ بوٹی کا استعمال کیسے کریں؟

5-10 دھماسا بوٹی کے پتے پیسنے کے بعد، کھانے کے فوراً بعد دو ہفتوں تک دن میں دو بار استعمال کریں۔

آپ اس کی شاخوں کے سبز حصے بشمول کانٹے، پتے، لکڑی، پھول اور پھل کو پانی میں پیس کر ملا کر کھا سکتے ہیں۔ کھانے کے بعد دن میں دو بار ایک کپ یا آدھا نیم فلٹر شدہ جوس پینا کافی ہے۔

آپ اس کی ہری شاخوں یا پتوں کو بھی پیس کر گاڑھا پیسٹ بنا سکتے ہیں، پھر انہیں چنے کے سائز کی گولیوں کی شکل دے سکتے ہیں۔ دو گولیاں ناشتہ یا رات کے کھانے کے ساتھ کھائیں۔

اگر سبز شکل میں دستیاب نہیں ہے تو، آپ اسے بازار کی دکان سے خرید سکتے ہیں۔ ان سب کو ایک ساتھ پیس لیں اور پورے سائز کے کیپسول پاؤڈر سے بھر لیں۔ کھانے کے فوراً بعد دن میں دو بار 1-2 کیپسول لیں۔

نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اس حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

خالص اور معیاری اشیاء خریدنے کیلئے کلک کریں: