Urdu

روغن بادام شیریں: جس میں چھپا ہے آپکے حسن کا راز

کئی دہائیوں سے، ہماری ماؤں نے بادام کے بہت سے فوائد کو سمجھ لیا ہے۔ در حقیقت، ہم لوگوں کو شاید اپنی ماؤں یا دادیوں کی کچھ عادتیں یاد ہیں جو راتوں میں بادام کو بھگو دیتی تھی اور اگلی صبح ہمارے لئے چھیل دیتی تھی۔

آج لگتا ہے کہ ہماری جلد، بال اور مجموعی صحت مستقل دباؤ کا شکار ہے۔ ہم سب بہت زیادہ دباؤ کے شکار ہیں، خستہ بال اور زرد جلد ہے۔ اس کے باوجود ہم توقع کرتے ہیں کہ ہمیشہ خوبصورت نظر آئیں۔ اگر ہم آپ کو بتا دیں کہ نو خیز اور تابناک جلد پانے اور اپنی صحت کو بہتر بنانے اور ایک ہمہ گیر پروڈکٹ سے زیادہ سے زیادہ بہتری کی توقع کرنے کا ایک طریقہ موجودہے تو کیا ہوگا؟

روغن بادام شیریں چلتن پیور کی100% خالص، میٹھے بادام کی ایک منفرد پراڈکٹ ہے۔ ایک اعلی معیار کے تیل کے طور پر، یہ آپ کو وٹامن ای، وٹامن اے، زنک، اور اومیگا-3 فیٹی ایسڈس اور دیگر تمام قدرتی فوائد فراہم کرتا ہے۔ اس اعلی معیار کے پروڈکٹ سے دماغ اور آپ کی ہڈیوں میں تقویت مل سکتی ہے، تھکاوٹ دور ہو سکتی ہے، آپ کو بہتر نیند لینے اور جوانمردی کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ اس میں جلد کی دیکھ بھال، بالوں کی دیکھ بھال اور کھانا پکانے میں استعمال کے ضروری اجزا موجود ہیں۔

میٹھے بادام کا تعلق اگرچہ ایران سے ہے لیکن اسے دنیا کے مختلف علاقوں میں اُگایا جاتا ہے، اس کو گری دار میوں کا بادشاہ بھی کہا جاتا ہے، بادام کا میٹھا تیل جو ان باداموں سے نکالا جاتا ہے صحت کے لئے بیحد فائدے مند ہے۔

بادام کا تیل استعمال کرنے سے کیا کیا فوائد حاصل ہوتے ہیں اور اس کا استعمال کتنا ضروری ہے آیئے جانتے ہیں۔

• بادام میں موجود غذائیت
چہرے کے لیے میٹھے بادام کے تیل کا استعمال بہت سے فوائد رکھتا ہے، اس تیل میں اہم کیمیائی اجزاء اور ضروری فیٹی ایسڈ موجود ہوتے ہیں، اسٹیرک ایسڈ، اولیک ایسڈ (اومیگا 3)، لینولک ایسڈ، اور پامیٹک ایسڈ یہ آپ کی جلد میں چمک پیدا کرتے ہیں اور اسے نمی بخشتے ہیں یہ تمام اجزاء جلد کو طویل عرصے تک ہائیڈریٹ رکھتے ہیں جس سے آپ کی جلد مزید گلابی اور کومل نظر آتی ہے۔ میٹھے بادام وٹامن اے سے بھرپور ہوتے ہیں اس وٹامن سے ریٹینول آپ کے چہرے کے کولیجن کو بحال کرنے میں مدد کرتا ہے، جلد کی لچک کو بہتر بناتا ہے اور آپ کو جوان نظر آنے میں مدد دیتا ہے یہ بھی ایک وجہ ہے کہ میٹھے بادام چہرے کی جھریاں اور باریک لکیروں کو کم کرنے کے لیے جانے جاتے ہیں۔

• سورج کی شعاعوں کے مضر اثرات سے بچائے
میٹھے بادام کے تیل کے فوائد میں سورج کی نقصان دہ شعاعوں سے تحفظ بھی شامل ہے بادام کے تیل میں موجود وٹامن ای کی اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات کی وجہ سے آپ کی جلد آزاد ریڈیکلز کے نقصان سے محفوظ رہتی ہے۔

• کیل مہاسوں سے حفاظت
میٹھے بادام کا تیل کیل مہاسوں کے خاتمے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے یہ تیل زنک سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ مہاسوں کے نکلنے کو روکنے اور چہرے کے داغوں کے علاج میں مدد کرتا ہے۔

چہرے پر بادام کے تیل کا استعمال کیسے کیا جائے؟

• فیس کلینزر
میٹھے بادام کے تیل کو چہرے کی صاف صفائی کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے یعنی اسے سے چہرے کی کلنزنگ کریں اور دھول مٹی، بیکٹیریا، دانے وغیرہ سے نجات پائیں یہ چہرے کے بند مسام کو کھول کر اس سے گندگی کو صاف کرتا ہے۔

• نائٹ موسچرائزر
اکثر رات میں لوگ نائٹ کریم استعمال کرتے ہیں، روغنِ بادام کو نائٹ موسچرائزر کے طور پر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے بس اسے تھوڑا سا لے کر چہرے پر ملیں اور سوجائیں اگلی صبح چہرہ دھوئیں۔

• مساج
اس تیل سے چہرے کا مساج بھی کیا جا سکتا ہے بادام کے تیل میں اپنی پسند کا کوئی بھی اسینشئیل آئل شامل کریں اور اس سے چہرے کا اوپر کی جانب مساج کریں جس سے جھریاں جھائیاں اور چہرے کے دیگر مسائل دور ہوں گے لٹکی ہوئی جلد چمکدار کھچی ہوئی اور ترو تازہ ہو جائے گی۔

•صحت کے زبردست فوائد حاصل کریں

کیا آپ جانتے ہیں کہ 1 چمچ بادام کے تیل میں آپ کی تجویز کردہ روزانہ کی 26 فیصد وٹامن ای کی مقدار موجود ہے؟ لیکن اتنا نہیں ہے، بلکہ اس میں وٹامن کے کی تھوڑی مقدار بھی ہوتی ہے اور اسے آپ کی ہڈیوں کو مضبوط بنانے کے لئے بھی جانا جاتا ہے۔ در حقیقت، میٹھے بادام کا تیل صحت سے متعلق متعدد فوائد سے جڑا ہوتا ہے جس میں آپ کے دل کی بیماری کا خطرہ کم ہونا، وزن کم کرنے میں مدد کرنا اور بلڈ شوگر کی سطح کو مستحکم کرنا شام ہے۔ اگر آپ بچے ہیں تو آپ اس بادام کے تیل کے 5 سے 10 قطروں کو گرم دودھ میں ملا کر سونے سے پہلے یا ناشتہ کے وقت پی سکتے ہیں۔ مستقل استعمال سے دماغ اور اعصاب کو تقویت ملے گی اور آپ کے آنتوں کو صحیح طریقے سے کام کرنے میں مدد ملے گی۔

•اس سے کھانا پکائیں
ایک میٹھا، اخروٹ جیسا ذائقہ دار تیل روغن بادام شیریں بہت سے پکوانوں میں فنشنگ آئل کے طور پر کھانے کو مزید ذائقہ دار بناتا ہے۔ آپ ایک ذائقہ دار سلاد کا مسالا بنا سکتے ہیں، صحت مند چربی کو بڑھاوا دینے کے لیے اپنے چاول یا پاستا میں تھوڑا سا شامل کرسکتے ہیں یا یہاں تک کہ اسے ایک لذیذ ذائقہ کا پروفائل پیش کرنے کے لئے سائیڈ ڈش پر پھوار کر سکتے ہیں۔

نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اسے استعمال کرنے کے حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

خالص اور معیاری اشیاء خریدنے کیلئے کلک کریں: