Urdu

وزن کم کرنے کا آزمودہ مشروب

زمانہ قدیم سے دوا کے طور پر استعمال کی جانے والی ہینگ اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات کی حامل ہے، ہینگ بے پناہ خوبیوں کی وجہ سے انسانی صحت کے لیے انتہائی مُفید ہے اور ہزاروں سال پرانی نباتاتی دوا ہے۔ یہ نا صرف ایک منفرد ذائقے کی حامل ہے بلکہ اس کے ممکنہ صحت کے فوائد بھی ہیں۔

ماہرین کہتے ہیں کہ جیسے ہینگ ہماری صحت کے لیے مفیدہے تو ویسے ہی ہینگ کے پانی میں بھی ہماری صحت سے متعلق بےشمار فوائد موجود ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہینگ کا پانی پینے سے آپ کے ہاضمے کی صحت میں مدد ملتی ہے جیسے آنتوں کی سوزش کی بیماریاں اور آنتوں کی باقاعدگی کو برقرار رکھنا۔ اس کے علاوہ، ہینگ اینٹی مائکروبیل، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل اور اینٹی کینسر خصوصیات بھی رکھتی ہے۔

ہینگ طاقتور اینٹی آکسیڈنٹس کا ایک غیر معمولی ذریعہ ہے جسے روزانہ ہینگ کا پانی پینے سے حاصل کیا جاسکتا ہے۔ مزید برآں، اس سے دمہ کی علامات کو کم کرنے، خون میں گلوکوز اور بلڈ پریشر کی سطح کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ہینگ کے پانی کے چند کرشماتی فوائد درج ذیل ہیں:

وزن میں کمی:

ہینگ کا پانی آپ کے میٹابولزم کو بہت ضروری فروغ دینے کے لیے جانا جاتا ہے۔ ایک تیز میٹابولزم براہ راست وزن میں کمی کا اندازہ لگاتا ہے کیونکہ میٹابولک ریٹ جتنا زیادہ ہوگا آپ اپنا کھانا اتنا ہی بہتر ہضم کریں گے۔ اچھا ہاضمہ آپ کے وزن کی مقدار کے براہ راست متناسب ہے۔

اچھی جِلد:

جی ہاں! آپ روزانہ صرف ہینگ کا پانی پینے سے چمکدار جلد حاصل کر سکتے ہیں۔ ہینگ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھری ہوئی ہے اور اسے باقاعدگی سے پینا آپ کے جسم کو آزاد ریڈیکل کے نقصان سے بچا سکتا ہے۔

نزلہ اور کھانسی کا علاج کرتا ہے:

یہ سردیوں کا موسم ہے، ہینگ کا پانی پینا آپ کو نزلہ زکام سے بچا سکتا ہے۔ ہینگ سانس کی بیماریوں جیسے کھانسی اور زیادہ بلغم کے علاج کے لیے جانا جاتا ہے۔

ماہواری کے درد کو دور کرتا ہے:

اگر ماہواری کے دوران، آپ کو زیادہ درد ہوتا ہے تو دوائیں لینے سے اچھا ہے کہ آپ ہینگ کا پانی پی لیں، اس سے آپ کو راحت ملے گی۔

آنتوں کی سوزش کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتا ہے:

ہینگ کا پانی ناصرف ہمارے نظامِ ہاضمہ کو بہتر بناتا ہے بلکہ آنتوں کی سوزش کی بیماریوں کے پیدا ہونے کے خطرات کو بھی ختم کرتا ہے۔

چونکہ آپ اس صحت بخش مشروب کی تعریفوں کے بارے میں جانتے ہیں، آپ سوچ رہے ہوں گے کہ اسے صحیح طریقے سے کیسے بنایا جائے؟

ہینگ کا پانی بنانے کا طریقہ: 

  • ایک گلاس نیم گرم پانی لیں۔
  • اس میں چٹکی بھر ہینگ کا چوتھائی حصہ ڈالیں۔
  • یکجا کرنے کے لیے اچھی طرح مکس کریں۔
  • اس مشروب کو ترجیحی طور پر خالی پیٹ استعمال کریں۔
  • آپ اینٹی آکسیڈنٹس کی اضافی خوراک اور وزن میں تیزی لانے کے لیے اس میں ایک چٹکی ہلدی بھی شامل کر سکتے ہیں۔

نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اس حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

معیاری اور خالص مصنوعات خریدنے کیلئے کلک کریں: