Urdu

کیا کم ٹی وی دیکھنا دل کی صحت کیلئے ٹھیک ہے؟

ایک نئی تحقیق کے مطابق اگر لوگ ٹیلی ویژن دیکھنے کے دورانیے کو دن میں ایک گھنٹے سے بھی کم کر دیں تو دل کی بیماری کے تقریباً 11 فیصد کیسز کو روکا جا سکتا ہے۔

اگر آپ ایک ایسے انسان ہیں جو ہر روز ٹیلی ویژن دیکھنے میں کافی وقت گزارتے ہیں، تو آپ کو دل کی بیماری میں مبتلا ہونے کا زیادہ خطرہ ہو سکتا ہے۔

ہانگ کانگ یونیورسٹی کے ایک اسسٹنٹ پروفیسر اور تحقیق کے مصنف ڈاکٹر ینگ وون کم نے کہا کہ ٹی وی دیکھنے میں وقت کم کرنے کو ’’کورونری‘‘ دل کی بیماری کی روک تھام کے لیے ایک اہم رویے کے ہدف کے طور پر تسلیم کیا جانا چاہیے۔

پروفیسر اور ان کی ٹیم نے بتایا کہ پہلے کی تحقیق میں جسم میں گلوکوز اور کولیسٹرول کی منفی سطحوں کے ساتھ زیادہ ٹیلی ویژن دیکھنے کے دورانیے کے درمیان تعلق پایا گیا تھا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ان کارڈیو میٹابولک رسک مارکروں کی ناموافق سطح پھر کورونری دل کی بیماری کے بڑھنے کے خطرے کا باعث بن سکتی ہے۔

تحقیق میں بتایا گیا کہ جو لوگ دن میں ایک گھنٹہ یا اس سے کم ٹی وی دیکھتے ہیں ان میں دل کی بیماری کا خطرہ چار یا اس سے زیادہ گھنٹے دیکھنے والوں کے مقابلے میں 16 فیصد کم ہوتا ہے اور جو لوگ دن میں دو سے تین گھنٹے ٹیلی ویژن دیکھتے ہیں، ان میں خطرہ 6 فیصد کم تھا۔

محققین کو دل کی بیماری کے خطرے اور فرصت کے وقت کمپیوٹر کے استعمال کے درمیان کوئی تعلق نہیں ملا۔

نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اسے استعمال کرنے کے حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

خالص اور معیاری اشیاء خریدنے کیلئے کلک کریں: