Urdu

یہ وٹامنز اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں

بالوں کا گِرنا اب کوئی نیا مسئلہ نہیں ہے، بہت سے لوگ اپنے آپ کو بے بس پاتے ہیں جب اُن کے بال جھڑنا شروع کر دیتے ہیں کیونکہ بال شخصیت کی واضح عکاسی کرتے ہیں، ضرورت سے زیادہ بالوں کا گِرنا تشویشناک اور خود اعتمادی پر منفی اثر ڈال سکتا ہے۔

بالوں کا گِرنا مختلف عوامل کی وجہ سے ہوسکتا ہے، بشمول جسم میں بعض غذائی اجزاء یا وٹامنز کی کمی۔ لیکن وجہ سے قطع نظر، سب سے اہم چیز یہ معلوم کرنا ہے کہ مسئلہ کو کیسے حل کیا جائے۔

یہاں ماہرین بالوں کے گِرنے سے بچنے کے لیے ضروری اہم وٹامنز کے بارے میں بتا رہے ہیں۔

گِرتے بالوں کو روکنے کیلئے ضروری وٹامنز:

وٹامن اے:
وٹامن اے سر کی جِلد کو نمی بخشتا ہے اور بالوں کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ جِلد کے غدود کو سیبم نامی تیل والا مادہ پیدا کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ وٹامن اے پالک، گاجر، ٹماٹر، شکر قندی، آم، پپیتے سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔

وٹامن بی:
بائیوٹین (B7) یا وٹامن بی، بالوں کی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے بہترین غذائی اجزاء میں سے ایک ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ جب آپ کے پاس بائیوٹین کی کمی ہوتی ہے تو آپ کا جسم خون کے سرخ خلیے نہیں بنا پاتا۔ اس کے نتیجے میں آپ کے سر کی جِلد غذائیت سے محروم ہوجاتی ہے جس کے نتیجے میں بال گِرتے ہیں۔ آپ انڈے کی زردی، بادام، مونگ پھلی، اخروٹ، دودھ، پنیر اور دہی سے بائیوٹین کی مقدار بڑھا سکتے ہیں۔

وٹامن سی:
فری ریڈیکلز جسم کے لیے کئی طریقوں سے نقصان دہ ہو سکتے ہیں، وٹامن سی یہاں ایک کردار ادا کرتا ہے۔ ایک طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ کے طور پر جانا جاتا ہے، یہ آزاد ریڈیکلز کی وجہ سے آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچاتا ہے۔ وٹامن سی جسم کو آئرن کو جذب کرنے میں بھی مدد کرتا ہے، جو بالوں کی نشوونما کے لیے ضروری معدنیات ہے۔ اسٹرابیری، کالی مرچ، امرود اور لیموں کے پھل وٹامن سی کے تمام اچھے ذرائع ہیں۔

وٹامن ڈی:
وٹامن ڈی کی کم سطح بالوں کے جھڑنے کے لیے استعمال ہونے والی ایک تکنیکی اصطلاح ایلوپیسیا کا باعث بن سکتی ہے۔ وٹامن ڈی ریسیپٹرز بالوں کے نئے follicles بنانے میں مدد کرتے ہیں، جس سے بالوں کی جڑیں بڑھ جاتی ہیں۔ وٹامن ڈی کے کچھ بہترین ذرائع سورج کی روشنی، انڈے کی زردی، مشروم ہیں۔

وٹامن ای:
وٹامن ای کے فوائد وٹامن سی کے فوائد سے ملتے جلتے ہیں۔ وٹامن ای اینٹی آکسیڈنٹس سے بھی بھرپور ہے اور آکسیڈیٹیو تناؤ اور بالوں کے گرنے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ سورج مکھی کے بیج، بادام، پالک اور ایوکاڈو وٹامن ای سے بھرے ہوتے ہیں۔

نوٹ: یہ مضمون عام معلومات کے لیے ہے۔ قارئین اسے استعمال کرنے کے حوالے سے اپنے معالج سے بھی ضرور مشورہ لیں۔

خالص اور معیاری اشیاء خریدنے کیلئے کلک کریں: